keskiviikkona, tammikuuta 17, 2007

Slice of luxury

Perjantai 5.1.2007.

Herätys klo 6.00. Le Truck tuli klo 7.00. Laivakuljetus lentokenttämotulle lähti Vaitapen satamasta 7.30. Lento lähti 9.00. Moorean saarella olimme perillä vähän kymmenen jälkeen. Nyt oli meidän vuoro maistaa luksusta.

Moorea Explorer-firmalta tilaamamme kuljetus vei meidät kentältä Moorea Pearl Resort –hotelliin. Huoneemme ei ollut ihan vielä valmis, joten kävelimme läheiseen Maharepan kylään jossa söimme aamiaisen/lounaan Carameline –pasteriessa.

Kun Ranskan Polynesian matkaa suunnittelimme ja varailimme lentoja ja hotelleja, päätimme viettää pari yötä jossain luksushotellissa. TripAdvisor.com antoi pelkkää hyvää palautetta Moorea Pearl Resortista ja vaikka hotsku on suosittu, kehuttu ja kauniilla paikalla ym. se ei silti ole kalliimmasta päästä. Merenpäällisessä bungalowissamme oli kaikki hienoudet mitä voi toivoa, paitsi laajakaistanetti. Modeemilla toki olisi päässyt, n. 1€/min. No thanks. Huoneen lattiassa oli ikkuna josta voi katsella varsinkin pimeän tultua paikalle saapuneita värikkäitä kaloja. Omalta aurinkotuolein varustetulta verannalta oli tietty myös portaat suoraan mereen. Eihän täältä tarvisi poistua mihinkään. Emmekä oikeastaan poistuneetkaan, mitä nyt illalla kävimme hotellin baarissa parilla drinkillä. Baari oli sisustettu paikallisen valokuvaajan vaikuttavalla kuvasarjalla ”Polynesian Women”. Ai niin, n. viiden maissa oveen koputettiin ja sisään tuotiin samppanjapullo ja tarjottimellinen suolaisia pikkuherkkuja. Tietämättömät suomalaisturistit varmuuden vuoksi soittivat vielä respaan ja kysyivät että mitähän tämä maksaa. No, it´s complimentary of course…

Comments: Lähetä kommentti

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?